Wij maken het verschil in de incasso- en deurwaardersbranche. Dat doen we door het ontwikkelen van vernieuwende financieel-juridische diensten waarbij we gebruikmaken van digitale technologische oplossingen. Onze kernwaarden zijn Transparant, Bereikbaar en Samen Sterk.
Missie en visie
Het is onze missie om incasso en deurwaardersdiensten voor een brede groep ondernemers en particulieren toegankelijker te maken. U heeft waarschijnlijk niet dagelijks met onbetaalde facturen of een (dreigend) juridisch conflict te maken. Yuridis helpt met heldere adviezen, toegankelijke service, digitale oplossingen en transparante dienstverlening. Met een heldere toekomstvisie speelt Yuridis in op dynamische marktontwikkelingen en de veranderende vraag van rechtzoekenden. Innovatie zit in onze genen.
Yuridis service piramide
Om u te voorzien van het beste advies, werkt Yuridis volgens een unieke Service piramide. Eerst legt u de hulpvraag voor aan onze eigen adviesbalie. De specialisten bij onze laagdrempelige adviesdesk luisteren naar de vraag en geven kosteloos en vrijblijvend het eerste advies. Misschien ben u al geholpen met een van onze doe-het-zelf producten. En als de inschakeling van een jurist of deurwaarder in uw regio een beter resultaat oplevert kunnen zij u hierbij snel van dienst zijn.
Yuridis adviesbalie: 7 dagen per week bereikbaar
Persoonlijk contact, goede service en laagdrempelige bereikbaarheid zijn van het grootste belang. Onze adviseurs zijn 7 dagen per week bereikbaar voor eerstelijns telefonisch juridisch advies. Dus ook ‘s avonds en in het weekend. De adviseurs nemen ruim de tijd om uw situatie persoonlijk te bespreken. Kosteloos en vrijblijvend.
We houden elkaar scherp door elke dag opnieuw invulling te geven aan onze klantbelofte. Onze klanten (in ons eerste jaar al bijna 1.000!) herkennen dat. En waarderen onze dienstverlening met een 9,3.
Charles Bruns – managing partner
Duidelijke afspraken en transparante tarieven
Yuridis wil duidelijkheid geven over tarieven en afspraken. Die helderheid scheppen we met een opdrachtbevestiging, waarin alle afspraken tussen opdrachtgever en incasso-deurwaarder overzichtelijk staan beschreven. Want met zo’n opdrachtbevestiging weet u precies wat het deurwaarderskantoor voor u doet. En tegen welk tarief.
Organisatie
Vanuit de exclusieve samenwerking met Nederlandse Belangenvereniging voor Gerechtsdeurwaarders kunnen we bouwen op een landelijk netwerk van ruim 50 kwaliteitskantoren. Voor de uitvoering van onze dienstverlening hebben we een samenwerking met OmniLegal. Het hoofdkantoor is te vinden in Utrecht, waar zo’n 30 medewerkers dagelijks voorzien in klantenservice en eerstelijns advies op het gebied van financieel-juridische hulp. Vanuit Utrecht wordt Yuridis bovendien ondersteund op het gebied van management, ICT, marketing en administratie.